Tafelvlaggen van Pet flessen

ECO storyOnze vizie is altijd gericht op duurzaamheid het is dan ook goed om te weten : Inkten zijn eco frienldy op waterbasic  Houten standaards zijn voorzien van een FSC keurmerk  Onze stoffen ISO & DIN & Oekotex gecertificeerd zijn  Eigen prodcutie in Nederland  Werken met eerlijke en duurzame leveranciers.    Onze tafelvlaggen worden duurzaam gemaakt, alle grond stoffen die wij inkopen hebben een duurzaam karakter. In elke lijn binnen ons productie proces werken wij met duurzame materialen die voorzien zijn van diverse certificaten. Waardoor wij dus in staat zijn een duurzame tafelvlag te maken. Onze tafelvlaggen hebben de volgende certificaten: FSC Wood FSC Chain of Custody (COC) OEKOTEX STD 100 INDITEX CTW R-Radyarn DIN EN ISO 9001 HeiQ Viroblock Technology  Met de Eco Tafelvlag ( gemaakt van pet flessen) bieden wij een tafelvlag die u van ons kent alleen dan gemaakt van  gerecycled pet flessen. Met de eco tafelvlag sluiten wij aan op de vraag van bedrijven naar maatschappelijk verantwoorden producten. Onze eco stof is gemaakt van gerecycled pet flessen.Het eind resultaat is een tafelvlag die aansluit bij onze visie, vertrouwd en een eerlijke bijdrage aan een beter milieu. Story of Eco Tafelvlaggen Via onze leverancier van stoffen zijn benaderd of wij geen interesse hadden in de nieuwste ontwikkeling, een stof gemaakt van gerecycled pet flessen. Dit is voor ons een interessante toevoeging, een eco tafelvlag! Voor ons als familie bedrijf gericht op puur het maken van tafelvlaggen is het eigelijk een must om een Eco tafelvlag te kunnen creëeren. Zeker om dat wij de laatste jaren bewust zijn gaan investeren in eco friendly inkten, houten standaards met een keurmerk, dit om het het steeds belangrijker voorwaarden zijn. Organisaties willen weten waar en hoe producten gemaakt worden en hoe je als bedrijf bezig bent met het milieu. Daarom werken wij met leveranciers die de zelfde visie delen waar bij we dus een win win situatie creëren. Rewind deze stof is gemaakt van gerecycled pet flessen hoe komen we hier aan? Hieronder een uitleg:  Fase 1 Het verzamelen van lege pet flessenOm deze vervolgens te versnipperen Deze snipper worden gesmolten Fase 2 Het omzetten van het gesmolten plastic naar een draad, deze draad draaien we op een grote rol  Fase 3 Omdat het draad nu op een rol zit kunnen we met meerdere rollen het draad gaan weven. Zo creëren we dus een doek. Fase 4Dit doek wordt op een rol gewikkeld en klaar gemaakt voor transport Fase 5 Wij krijgen de stof binnen en kunnen gaan beginnen met het produceren van Eco Tafelvlaggen   Vertrouwd en een eerlijke bijdrage aan een beter milieu.

NOORWIJK FlagITup

‘Als ik straks in Noordwijk loop, zie ik overal mijn vlaggetjes’  Het reclamebureau Noordwijk Marketing uit Noordwijk heeft mij benaderd om voor de gemeente 500 vlaggetjes te maken voor het komende zomerseizoen. Met deze vlaggetjes wil de gemeente het nieuwe logo onder de aandacht brengen en (Nederlandse) toeristen trekken. Een leuk project waarbij we snel moesten schakelen.  Voordeel na voordeel De vlaggetjes zullen aan een bepaalde selectie van winkeliers en hotels worden uitgedeeld zodat ze door de hele stad zichtbaar zullen zijn. De vlaggetjes zijn in tegenstelling tot andere alternatieven zoals stickers of grotere objecten voor iedereen makkelijk neer te zetten, opvallend, budget vriendelijk voor de opdrachtgever en ook nog eens duurzaam. Zo’n vlaggetje gooi je toch niet weg?  Vlaggetjes maken zichtbaar De organisatie in Noordwijk heeft voor vlaggetjes gekozen, omdat deze het nieuwe logo zichtbaar maakt bij de partners en gasten. Vlaggetjes zijn overal makkelijk neer te zetten en kunnen ook gebruikt worden bij evenementen waar Noordwijk vertegenwoordigd wordt.    Marieke van Willigenburg van Noordwijk Marketing: “Het nieuwe logo dient als gezamenlijk merkidentiteit van de vier kernen uit Noordwijk: Noordwijkerhout, De Zilk, Noordwijk Binnen en Noordwijk aan Zee. Alle elementen in het logo komen voort uit de Noordwijkse natuur, sfeer en mentaliteit. De kleuren slaan op de zee, zuivere lucht, prachtige duinen en groene bollenvelden. We willen vooral rust, ruimte en beweging uitstralen.” Passie, meedenken en creatieve ideeën Opdrachtgevers worden blijkbaar getriggerd door de vlaggetjes op onze website. Marieke vertelde dat ze diverse sites hadden bekeken. Maar uiteindelijk gingen ze overstag door onze wave tafelvlaggen. Bij het horen van de naam Noordwijk werd ik direct enthousiast, omdat mijn familie uit de Zilk komt, een van de kernen uit de gemeente Noordwijk. En dat enthousiasme was wederzijds.  Marieke: “ik had het gevoel dat Jordy niet alleen met passie vlaggetjes maakt, maar vooral ook meedenkt met de klant en zelf met eigen creatieve ideeën komt. Dat werkt heel prettig,” aldus de marketeer.  De start van het proces Zodra opdrachtgevers contact met je opnemen, is het altijd actie en reactie. Snel reageren dus. Als je de opdracht krijgt, is er eerst overleg over het materiaal, budget, kleuren, et cetera.   Bij dit specifieke project voor Noordwijk Marketing zat er haast achter. In maar liefst drie dagen hebben we uiteindelijk het ontwerp van de vlaggetjes gemaakt. We zijn altijd flexibel en kunnen snel schakelen. Voor projecten zoals deze waarbij snelheid heel belangrijk is, komt het goed uit dat we in Nederland zitten en de productie in huis doen. Door de haast gingen een aantal dingen wat anders dan we normaal gewend zijn.  Keuze, keuze, keuze! De vlaggetjes worden gratis weggegeven aan winkeliers en hotels in Noordwijk, waardoor het budgetvriendelijk moest zijn. Er is een enkelzijdige, eco en satijnen versie van de vlaggetjes. De enkelzijdige versie was prijstechnisch het beste, dus er is gekozen voor dit reguliere model. Niettemin is het natuurlijk een mooi en kwalitatief goed vlaggetje.  Wit maakt vies De klant krijgt na de keuzen van model en standaard een template of werkkader waarin zij uitwerken wat ze precies willen. Noordwijk Marketing wilde een vorm waar het logo zo groot mogelijk op te zien zou zijn, dus de vorm voor de vlaggetjes was snel besloten. Normaal gesproken heb ik hier nog wel inspraak in, maar bij dit project was dat niet het geval door de haast die erachter zat.  Noordwijk Marketing wilde geen standaard witte achtergrond, omdat dit vies zou kunnen worden, dus hebben we gekozen voor een achtergrond met een blauwe gloed. De houten standaard heeft een blank gelakte kleur gekregen. Een mooie combinatie als je het aan mij vraagt!  E-proof voorbeeld Als het template af is, krijgt de klant van ons (in deze tijden) een zogeheten e-proof: een voorbeeld met de kleur, de afwerking, de houten standaard (met keurmerk van gecertificeerd hout) en de visualisatie ervan. Zodra we hier akkoord voor krijgen, gaan wij aan de slag met de daadwerkelijke vlaggetjesproductie. Normaal gesproken wordt er na het ontwerp eerst een real life sample opgestuurd, maar Noordwijk Marketing had er de volle vertrouwen in (en geen tijd) dus hebben we direct de vlaggetjes gemaakt. Als ik straks in Noordwijk loop, zie ik overal mijn eigen vlaggetjes. Hoe leuk is dat!  Saamhorigheid creëren De vlaggetjes zijn voor de gemeente Noordwijk een makkelijke, duurzame en in het oog springende manier om de aandacht te trekken. Bovendien zorgt het ook voor saamhorigheid en uniformiteit tussen alle ondernemers in Noordwijk. Het is onderscheidend, verbindend en past in de gemeente.  “Inwoners en ondernemers kunnen zich erin herkennen en trots zijn. Dit zal bezoekers ook inspireren. Deze vlaggetjes overtroffen onze verwachtingen. Wij gaan zeker terugkomen bij Minibeachflag!”, aldus Marieke.

Ajax

Het afgelopen champions league seizoen hebben wij voor verschillende wedstrijden tafelbanieren verzorgt. Deze zijn ingezet bij verschillende events voor de wedstrijddagen.Bij deze tafelbanieren is gekozen om de zoom bovenaan niet te voorzien van een stiknaad, hierdoor ontstaat er een mooi effect omdat er wat ' lucht' in de banier zelf komt. Het zijn kleine details die het verschil maken. Vandaag start Ajax met een nieuwe champions league campagne, een enorme uitdaging  Veel succes!  FlagItUp   

The right way for you, to promote your Company

Botlek Logistics laat zien dat onze ontwikkeling om een tafelvlag te creëren, waarbij een specifieke doelgroep zich verbonden voelt met het product werkt. Een tafelvlag met een bindende factor   Voor een bedrijf als Botlek die dagelijks met pallets werkt was de keuze snel gemaakt. Samen met Botlek Logistics hebben wij dit project mogen realiseren. Hierbij is gekozen voor een tafelvlag met voor en achter een verschillend beeld. Tafelvlaggen gericht op een specifieke doelgroep Natuurlijk is het als transport bedrijf belangrijk om een tafelvlag te hebben staan. Maar met een Mini pallet creëer je een verbondenheid wat aansluit bij het bedrijf. Interesse ……. Flag It UP! Minibeachflag         Minibeachflag, Tafelvlaggen met een eigen karakter! 

Adidas - Ajax

Voor Adidas tevens sponsor van Ajax hebben wij een project gedaan voor tafelbanieren. Een paar keer per jaar geeft Adidas als sponsor, een meeting  voor de wedstrijddag. Wij hebben de tafels voorzien van tafelbanieren met een chromen standaard, uithouder model.De uitdaging lag in het feit dat er zoals bij veel events, snel geschakeld moest worden!  Kunt u tafelvlaggen binnen een week leveren? Ja! Wij moesten alles nog afstemmen van ontwerp tot keuze voor de Tafelvlag. Ook kleurbepaling was in dit geval een aandachtspunt. Wij maken voor elke opdracht eerst een paar kleurstalen voordat wij verder gaan, hierin kunnen dus afwijkingen worden geconstateerd. Hierdoor zijn wij in staat volgens onze visie een kleur zo specifiek mogelijk te benaderen. Het resultaat mag er dan ook zijn, een tafelbanier in een sfeervolle zaal, en binnen een week gerealiseerd. Wij blijven herhalen voor elke vraag proberen wij een passende oplossing op maat te bieden. Interesse wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem contact met ons op  Team Minibeachflag 

Longfonds Nederland

Er zijn projecten die meer zijn dan alleen een minibeachflag. Een Minibeachflag met een heldere boodschap! Een rookvrije generatie is hier een goed voorbeeld van.  Een tafelvlag met een boodschap  Samen met de stichting longfonds hebben wij een minibeachflag gerealiseerd, een rookvrije Generatie. Deze zijn tijdens de dam tot dam loop 2017 gepresenteerd. Een goed voorbeeld hoe je een minibeachflag inzet om een duidelijk boodschap over te brengen. Interesse? Vraag naar de mogelijkheden.  Team minibeachflag